torsdag 13. oktober 2011

Sovet oss igjennom nok en dag..

I overskriften sikter jeg mest til meg selv, da jeg føler at jeg har sovet bort nesten hele dagen.. Til tross for dette, og at klokka er kun halv ti på kvelden nå, er jeg fortsatt trøtt!

Dagen startet med å dra oss opp av senga og haste i vei til skolen, der to timers forelesning sto på programmet, før vi gikk hjem. Jeg sovnet med en gang vi kom hjem, og sov til Kristine for fjerde gang prøvde å få liv i meg og formidle at "klokka e snart halv fem asså!"

Vi laget oss middag og så "Pretty Little Liars", før det ble litt mer jobbing med innleveringsoppgaven vår. Deretter ble det joggings for Kristine, mens jeg droppet trimmingen med god samvittighet. Jeg lovte faktisk meg selv på skolen idag at hvis jeg bare motsto fristelsen å ta taxi hjem, skulle jeg kose meg resten av dagen!

Derfor er det snart på tide med litt kveldskos for tuppene på rom 2, så snart Kristine klarer å løsrive seg fra å lese om fordeler med virtuelle datamaskiner.. Jeg mener, det må da friste mer å se serier og spise snacks i senga med meg?!

Stor kos fra Trine (og en overarbeidende og kvalmende sprek Kristine i dag..)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar