onsdag 12. oktober 2011

Koslig bytur!

Mandag etter skolen dro ned til sentrum for å se på et lokale til sosialkomiteen skal arrangere avslutningsball for alle studentene. Det så kjempefint ut, så vi booket det!

Etter det harde frivilligarbeidet følte vi at vi fortjente en belønning, og gikk derfor på en koselig Thai-restaurant og spiste lunsj. Deretter vandret vi rundt i byen og så i litt butikker. Endte med at jeg fant meg nok et par rålekre sko til bare 20 dollar! Unnskyldningen min er at Kristine hater å være høyere enn meg på bilder, og som den gode vennen jeg er, investerer jeg derfor i noen praktiske og respektabelt høye sko.. Ellers handlet vi bare litt gaver, i tillegg til at Kristine kjøpte seg solbriller og hettegenser.




Vi storkoste oss med andre ord, og før vi visste ordet av det, hadde vi allerede tilbragt seks timer med å gjøre ingenting i sentrum. Bedre utnyttelse av tiden får man virkelig ikke! Når man først tilbringer et semester i en så fantastisk flott by, er det viktig å ta seg til til å nyte alt den har å by på. Dessuten har vi bestemt oss for å utnytte tiden her til det fulle, og kose oss så mye som mulig! Derfor har vi bestemt oss for at etter ferien som er i neste uke (da vi reiser til Gold Coast), skal vi finne på noe koslig minst to kvelder i uken. I og med at vi som regel slutter rundt elleve eller tolv hver dag, blir det til tider litt lange kvelder med sosing her vi bor. Vi har altså litt av noen luksusproblemer her!

Når vi så var ferdig med byturen vår, som vi avsluttet med et aldri så lite sushi-måltid, gikk vi den fine turen det er å gå hjemover. Senere på kvelden ble det joggetur for Kristine, mens jeg og Linn gikk vår faste power-walk kveldstur. Med andre ord blir det mye gåing her, både til byen og til skolen. Men det er vel bare bra å få ristet litt på flesket!

Tirsdagen gikk hovedsaklig med til å jobbe med innleveringsoppgaven vår i informasjonsbehandling, ellers skjedde ikke det store den dagen!

Kos fra Trine (og Kristine)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar