fredag 14. oktober 2011

Siste skoledag før ferien!

Endelig er vi gått ut i ferie! Noe som er utrolig deilig, spesielt med tanke på at vi reiser til Gold Coast om bare to dager nå..




Derfor endte vi opp i byen for å se etter bikinier i dag etter skolen. Jeg fant meg to stykker, og kjøpte begge da de ikke kostet mer enn 100 nok per stykk. Etterpå skulle jeg litt motvillig gå og lete etter smashbox sminke, i og med at jeg ikke har funnet ID noe sted her, og er blitt fortalt at det ikke selges lengre i australske butikker. Etter et mislykket forsøk på netthandel, skulle jeg derfor prøve noe nytt. Til min store glede og overraskelse, var ID det første jeg så når jeg kom inn i den gigantiske sminkebutikken. Og jeg er så lykkelig!!! Endelig er verdenskrisen avverget, Kristine slipper å lytte til min daglige klaging over mangel på favorittsminken, og jeg føler meg godt rustet til ferien!

Ellers spiste vi sushi til lunsj, kresne Kristine prøvde 143 shortser (ingen falt i smak), og jeg fant meg en nydelig pelsvest til 400 dollar.. Da vet jeg i alle fall hva jeg kan bruke småpengene jeg putter i sparebøssen til før jeg reiser hjem... Vi har jo begge bekymret oss litt over det å komme hjem i pluss på den økonomiske fronten, noe vi selvfølgelig vil prøve å unngå!

 (Forhåpentligvis) en fremtidig innvestering!

Alt i alt var dette nok en herlig dag, i verdens herligste by (med verdens herligste selskap)!

Stor kos fra Trine (og kresne Kristine)

1 kommentar: