søndag 4. september 2011

Ripcurl Surf Camp

Hola!

Jeg (Kristine) har jo da vært på Surf Camp denne helgen.. Så her kommer altså et kort referat pluss noen bilder fra denne begivenheten.

På fredag var det buss opp til Seven Mile Beach som ligger ca to timer unna Sydney. Her ligger campen, hvor vi da skulle tilbringe helgen. Da vi kom frem sånn i 22 tiden på fredagskvelden var det egentlig rett i seng, da vi skulle opp kl. 7 (!) for å surfe på lørdag. Vi hadde tilsammen fire surflessons på lørdag og to på søndag. Lærte veldig mye på kort tid, mest basics da så klart, i og med det var en camp for beginner surfers. Jeg for min del skal ikke skryte over at jeg mestret surfesporten i særlig stor grad. Men etter å ha fått mitt eget brett i hodet fem-seks ganger, kjørt inn i andre og meid ned en av surfeinstruktørene, greide jeg da utrolig nok å karre meg opp på brettet og få til noe etter hvert. Nøgd med egen innsats, selv om jeg i dag er helt ødelagt i armer og bein.

På lørdagskvelden var det barbeque og litt pilsing før vi dro videre til den lokale "Old Fishermans Pub'en" et lite stykke unna campen. God stemning! Kvelden måtte avsluttes forholdsvis tidlig, da vi skulle opp igjen kl. 7 på søndag også. Så surfet vi i to timer på søndag, spiste lunsj, hadde noen timer teori om surfing, pakket sammen og satte oss på bussen tilbake til Sydney.

Hadde en super helg, lærte mye og fikk faktisk prøvd surfe på ordentlig! Har allerede bestemt meg for å gjøre det igjen, og prøve og få med meg Trine neste gang :)

Nå er det mandag og ny skoleuke står for tur. Kommer plutselig tilbake med en ny oppdatering her fra Sydney.

Kristine











1 kommentar:

  1. Ah, det hørtes ut som ei herlig helg <3 og sykt kult at du har prøvd surfing har æ alltid hatt lyst te! virka som om du fikk litt teken på det te slutt også flinke pia :D <3

    SvarSlett