søndag 4. september 2011

Partyhelg i Wollongong

Da er jeg, Trine, hjemme igjen etter ei super helg hos min og vår gode venn, Silje, i Wollongong! Sitter for øyeblikket og slapper av i sengen etter å ha dusjet og pakket ut, mens jeg venter på at surferen skal komme hjem. Vi skulle egentlig ut i dag også, men fikk melding fra Kristine om endring i planene på grunn av utslitthet, noe jeg forøvrig kjenner meg igjen i, så det er helt greit!

Helgen i Wollongong var, som sagt, super. Fredagen dro vi ut på en kjempefin restaurant og spiste thaimat, før vi sippet billig vin og lekte "jeg har aldri" på campus med romkameratene til Silje.

Lørdagen dro jeg, Silje og Kari ut på en annen koslig restaurant og spiste mengder med deilig mat, før vi reiste inn til byen og handlet litt flytende varer til kveldens festligheter. Senere ble det bowling, før vi dro tilbake til campus og vorset. Kvelden endte på byen med litt dansing og drinker, før noen trøtte kropper hoppet i seng etter en vellykket aften!

I dag spiste vi brunch i skolekantina som en hyggelig avslutning på ei artig helg! Jeg kom meg heldigvis trygt og smertefritt på toget hjemover, med et smil om munnen!


 Meg og Siljevennen
 Katrine og Silje
 Katrine og Kari
 Roomisene til Silje
 Søte jenter
 <3
 Klar for byen!
 W for Wollongong


God stemning!

I morgen har vi heldigvis fri, så da blir det nok tid for å åpne skolebøkene og balansere prioriteringene litt etter helgens aktiviteter!

Kos fra Trine!

1 kommentar: