tirsdag 29. november 2011

Vel overstått bursdagsfeiring

Ikke akkurat feil å ferie 20-årsdagen sin i Sydney, med 30 varmegrader og strålende sol! Jeg hadde en kjempefin bursdag i går, og kunne ikke bedt om en bedre feiring av dagen. Våknet opp til nydelig vær, fikk frokost servert på senga og alt lå til rette for en deilig dag. Var en kjapp tur på skolen for en to-timers forelesning, før vi dro til Newtown for å shoppe og deretter var det hjem for å slappe av litt og ordne seg til kvelden.
Jeg har helt siden vi kom hit til Sydney hatt lyst til å spise på Hard Rock Cafe nede på Darling Harbour, så da ble det bursdagsmiddag der i går kveld sammen med en gjeng flotte mennesker. Takk for at dere ville feire dagen sammen med meg! Vi spiste kjempegod mat og koste oss lenge. Da det til slutt kom fram at jeg hadde bursdag, ble det dessert ”on the house” og servitørene på Hard Rock ba meg om å reise meg og fikk alle i restauranten til å brøle ut ”HAPPY BIRTHDAY”!! Litt flaut det der, men alltid gøy med litt oppmerksomhet. Jeg koste meg i alle fall på bursdagen min, og det ble en kjempefin feiring. Skulle gjerne hatt familie og venner der også, men nå er det faktisk under tre uker til jeg er hjemme igjen og den tanken gjør meg GLAD! Gleder meg til å se mamma, pappa, søsken og venner igjen og feire jul hjemme i Norge. Det gjør vi begge! Men først skal vi lese MYE og ha eksamenstid. Den biten er ikke så gøy, men vi koser oss og nyter den siste tiden her nede likevel.
Håper alle hjemme får en fin advents- og førjulstid!
Kristine
















2 kommentarer:

  1. Det var litt anna feiring enn du ha bruka heim---med adventslys og nisseservice.--på 19 årsdan var det -minus 15 heim her ---mildere nå da... glede oss te julvi å....klem fra mamma og Knut

    SvarSlett